I've missed the life I left behind

Jag har funderat länge nu på hur jag ska förändra mitt liv. Hur jag ska fylla det där tomrummet. Jag vill komma ur den här ständiga dimman och faktiskt se livet klart, för första gången på väldigt länge.
Jag tänker att "vafan, det är väl bara att göra. Testa och se om det är vad jag behöver."  Samtidigt vill jag veta vad jag vill. Om jag verkligen vill det här. Jag tänker inte ge mig in på något halvhjärtat, för att sedan inse att det inte hjälpte mig alls.
Vad jag vet är iallafall att det har gått för lång tid nu. Jag kan faktiskt inte vänta längre.
Man tror ju att livet är långt.
Egentligen rinner det genom våra fingrar alldeles, alldeles för snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0