Typiskt!

Det är ju typiskt. Jag har gått o fått tillbaka min hosta. Va hos läkaren idag o han sa att det nog bara va en infektion så fick jag hostmedicin. Som innehåller morfin. Som han sa:" du får inte köra bil, och det här ska nog hjälpa dig att somna."
Haha jag har fått knark alltså. Great!
Va hemma idag från jobbet och ska va hemma imorrn också. Passar faktiskt ganska bra för då kan jag ju hålla bättre koll på Lukas också.
Klon ser bra ut och han har varit bra i magen, så han fick lite torrfoder utblandat i riset idag. Får väl se hur han klarar av det!
Just nu är pappa ute på promenad med dom. Mamma vill inte att jag rör på mig för mycket, vilket kanske är bra.
Fast jag kommer ju liksom ändå gå ut med dom imorrn, hehe. Lite hosta stoppar inte mig.

Kommentarer
Postat av: Katia

Jag är dunderförkyld! Så typiskt för mig oxå.. Och jag får inte heller gå ut, ska klä på mig varmt och hålla mig stilla enligt alla här. Jo, men eller hur. 25 grader varmt å klä på dig... =/ hihi synd om mig va??

2012-02-05 @ 05:51:50
Postat av: Katia

tjo. hur gar det med morfinet? gott va??

uppdatera garna om doggsen. nu har jag internet sa jag kan lasa varje dag. =)

2012-02-07 @ 00:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0