Hund up-date

Det går bra med hundarna. Med mig går det inte så bra. Jag ramlade i helgen och fick en rejäl smäll i huvudet, IGEN!! Alltså åååh hur lyckas man? Så nu har jag ont i huvud, nacke och rygg. IGEN!!! Ååååååh!!
Okej nu har jag klagat av mig.
Så, hundarna. Dom mår bra! Va ute nyss med dom på långpromenad i skogen. Tyvärr blir det ju mörkt så snabbt så promenaden blev inte så lång som jag ville men stannade vid ängen på andra sidan sjön. Där busade vi ett bra tag.
Meen jag har ett problem. Hehe. Det ser förfan ut som att Kimbo inte ser nånting! Alltså jag måste klippa honom runt ögonen. Men jag vågar inte.. Haha. Han har ju ögonfransar o skit. Får man klippa dom? Sen måste han badas. Vad ska jag använda som schampo?? Så Katja, du kan ju gärna svara här om vi inte snackar innan du ser det här hehe.

Kommentarer
Postat av: Katia

haha din stackare!! Verkar ha fullt upp med mycket.. Jag antar att det går bra med kimbo när, om han e lös. lyssnar han bra på dig? När du klipper honom håll ett finger emellan, typ så de inte blir för kort runt ögonen. ögonfransar helt ok att klippa, de växer ut iaf, du kan låta den mörka ögonfransen va kvar, den e så sööööt. men klipp oxå runt nosen, samma där håll fingrarna emellan. han kommer säkert se förjävlig ut i början men det växer ut. använd lilla saxen med böjen, så du inte råkar klippa för mycket.

duscha av honom kan du göra, behöver han badas för att han stinker eller lukas har markerat honom av misstag så använd typ nå mild schampo/tvål. Skölj extra många gånger!!!

Lycka till! =)

Försöker ringa dig nån dag...

2012-02-17 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0